Monday, 18 November 2013

Botol "COMO TOMO" pilihan hati Ammar

Risau hati mama nak msk kerja bl ammar xblh nak terima botol susu. ammar sanggup berlapar sbb xnak hisap susu guna botol. xsampa hati mama tgk ammar jd xbertenaga bila xhisap susu. Alhamdulillah akhirnya dapat juga cari botol yang sesuai dengan ammar. sampai 3 brand botol dah beli. akhirnya brand botol como tomo yg ammar suka. botol ni memng sgt2 best. putingnya sgt lembut. lebih lembut dari botol mimijumi. botol ni pun tidak mudah pecah if jatuh sbb dia mcm getah. pada mama2 sekalian if baby korang xblh nak terima botol susu, sy recomend korg guna botol ni. In Sya Allah, baby korg blh accept.



pic ehsan dari google..

2 comments:

  1. beli kat mana ada jualnye!

    ReplyDelete
  2. sy beli dekat fabulous mom.. tak rugi tau beli botol ni.. tahan lasak sbb jenis getah.. so jatuh pun xrisau...

    ReplyDelete