Tuesday 23 July 2013

Breastpump & Set Berpantang pilihan...

Tinggal brp minggu je lagi... so dah start prepare skit2 barang baby & utk diri sendiri...

1. BREAST PUMP - MEDELA HARMONY

Breastpump saya pilih medela harmony... nak beli yg mahal xberkemampuan pulak...
Disebabkan semangat utk fully BF saya beli je yang manual... ala sama je, cuma letih sikit la nnt... :)
Normal price yg saya survey RM269 and paling murah price expo pun RM199..
Alhamdulillah saya dapat harga yg lagi murah... beli dari fb : mymommashop
 
 
   

inilah dia (gambar ehsan dari en.google) 


2. SET CONFINEMENT - TANAMERA POSTNATAL CARE



Semasa berpantang, aku pilih set TANAMERA Postnatal. Apa yang bestnya set ni tak gunakan jamu semasa berpantang. Set ni je ada 11 item dalam 1 kotak..Banyak giler ahh.. 
Ada serbuk pilis, teh herba, body scrub, herbal wash, Virgin Coconut Oil and bengkung pun sekali ada dalam set ni..Jadi agak berbaloilah aku membelinye... 
utk set berpantang ni ak beli dari FB ni : Set Ibu Selepas Kelahiran (dpt free gift VCO + Tungku + Brown Soap) 




 

No comments:

Post a Comment